موفقیت

بایگانی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

 موفقیت شخصی عادت های خوب، افراد موفق


بسیاری از مردم می فهمند که چگونه می توانند بسیار موفقیت آمیز شوند، اما نمی دانند که در درون آنها همه چیز را که لازم است برای رسیدن به تمام موفقیت هایی که می خواهند، نگه دارد.


مردم موفق به دلیل عادت هایشان امروز هستند. عادات 95٪ از رفتار فرد را تعیین می کند.


همه چیزهایی که امروز می بینید و هر آنچه که تا به حال انجام داده اید، با کیفیت عادت هایی که ایجاد می کنید تعیین می شود.


با ایجاد عادت های خوب و اتخاذ یک رفتار مثبت، شما همچنین می توانید موفق شوید و یک زندگی موفق داشته باشید.


افراد موفق در حفظ 7 عادت خوب

برای هزاران سال، موفقیت در زندگی انسان توسط متفکران و فیلسوفان بزرگ مورد مطالعه قرار گرفته است. من شخصا این موضوع را بیش از 30 سال مطالعه کرده ام. آنچه که من پیدا کردم این است که بهترین افراد عادت های خوب را توسعه داده اند.


من هفت عادت ارزشمندی را که شما باید برای پیشرفت به آن نیاز داشته باشید شناسایی کرده ام اگر می خواهید در هر کاری که انجام می دهید، به حداکثر خود برسید.


برای تماشای پخش زنده رویداد فیس بوک خود اینجا را کلیک کنید: قدرت عادت و اسرار استفاده از عادت های قدرتمند برای رسیدن به اهداف خود را باز کنید.

1) آنها اهداف گرا هستند

اولین عادت تبدیل شدن به هدف است.


شما باید یک تنظیم کننده هدف عادت باشد و هر روز زندگی خود را با اهداف واضح و نوشته شده، از عادت های روزانه خود، اختصاص دهید. همه افراد بسیار موفق به شدت هدف گرا هستند. آنها دقیقا می دانند که چه می خواهند، آنها آن را ضبط کرده اند، برنامه های خود را برای انجام آن نوشته اند، و هر دو آنها در برنامه های خود به عنوان یک برنامه روزانه کار می کنند.


من پیشنهاد می کنم که یاد بگیرید که چگونه از قانون 80 20 برای کارآمدی کار برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنید.


2) آنها نتایج را هدایت می کنند

عادت دوم افرادی بسیار موفق است که نتایج را هدایت می کنند.


این از دو عمل تشکیل شده است.


اولین تمرین به طور مداوم یادگیری است تا شما در آنچه که انجام می دهید بهتر شود.

دومین کار مدیریت زمان است. این به معنای تنظیم اولویت های بسیار روشن در مورد آنچه شما انجام می دهید و سپس با توجه به ارزشمند ترین استفاده از زمان خود، به طور تکاملی تمرکز می کنید.

همه افرادی که واقعا موفق هستند، به شدت نتیجه گیری می کنند.


3) آنها اقدامات گرا هستند

سومین عادت بزرگ شما که نیاز به توسعه دارد این است که به طور مداوم اقدام کنید.


این واقعا عادت مهم برای موفقیت مواد است. این توانایی است که در کار با آن کار کند و سریع انجام شود. این توانایی شما در ایجاد و حفظ احساس اضطراب و تعصب برای عمل است. سرعت سریع در هر کاری که انجام می دهید برای موفقیت شما ضروری است.


شما باید از تعلیق غلبه کنید، ترس های خود را کنار بگذارید و 100٪ به سوی دستیابی به اهداف مهم خود بگذارید. ترکیبی از جهت گیری هدف، جهت گیری نتیجه و جهت گیری عمل، در خود، عملا موفقیت بزرگی را تضمین می کند.


من به شدت پیشنهاد می کنم که از اهداف SMART برای تعیین اهداف قابل دستیابی استفاده کنید که می توانید اندازه گیری و پیگیری کنید.


4) آنها مبتنی بر مردم هستند

عادت چهارم شما نیاز به جهت گیری مردم است.


این جایی است که شما روابط را در مرکز زندگی خود قرار می دهید. این تصمیم شما است که عادت های صبر، مهربانی، مهربانی و فهمیدن در درون خود را پرورش دهید. تقریبا تمام شادی های شما در زندگی از توانایی شما برای هماهنگ شدن با دیگران می آید.


خبر خوب این است که وقتی تصمیم گرفتید، می توانید یک انسان فوق العاده در روابط خود با دیگران تبدیل شوید.


همانطور که ارسطو گفت، تنها راه این است که بتوانید هر گونه عادت را بیاموزید، به طور منظم تمرین کنید. هر چه بیشتر شما یک شخص واقعا عالی در روابط خود با دیگران عمل می کنید، بیشتر این خصوصیات را درونی می کنید و در واقع تبدیل به آن شخص می شوید.


تمرکز بر اینکه لذت بخش تر با مردم در زندگی شما یک روش عالی برای ترویج سبک زندگی تفکر مثبت است.


5) آنها آگاه هستند

عادت پنجم که افرادی بسیار موفق هستند، آگاهی بهداشتی هستند.


این بدان معنی است که شما باید به راحتی رژیم غذایی خود را تماشا کنید و همیشه غذاهای مناسب را در بخش های مناسب بخورید. شما باید به صورت منظم تمرین کنید، به طور مداوم از هر عضله و مفصل بدن خود استفاده کنید تا آن را پایدار و مناسب قرار دهید. و در نهایت، شما باید عادت های خوب و استراحت و تفریح ​​داشته باشید که شما را در ترکیب با رژیم غذایی و ورزش، زندگی سالم خود را در حالت سالم فعال خواهد کرد.


به یاد داشته باشید که سلامتی شما مهمترین چیزی است که شما دارید، و کاملا به عادت هایی که در رابطه با نحوه زندگی شما می پردازند، بستگی دارد.


6) آنها صادقانه هستند

عادت ششم این است که صداقت و صداقت.


در تجزیه و تحلیل نهایی، شخصیتی که شما را از طریق زندگی به وجود می آورد مهم تر از تقریبا هر چیز دیگری است.


صداقت بدان معنی است که شما در "هر چیزی که انجام می دهید،" اصل واقعیت "را تمرین می کنید. شما کاملا با خودتان و با جهان اطراف خود کاملا هدفمند هستید. ارزش های بسیار روشن خود را برای خود تعیین می کنید و خود را در اطراف ارزش های خود سازماندهی می کنید. شما یک چشم انداز برای خودتان ایجاد می کنید و سپس زندگی خود را با توجه به خودتان زندگی می کنید

بالاترین آرمان ها شما هرگز برای هر کسی یا هر چیز صدمه ای نخواهید گذاشت. این نگرش صحیح برای لذت بردن از همه عادت های خوب دیگر که در حال توسعه است، اهمیت دارد. 7) آنها خود را نظم می گیرند. عادت هفتم و عادت که تضمین می کند همه چیز دیگر این است که خود رشته ای است. توانایی شما در رعایت اصول خود، خودتان استادانه، برای کنترل خود، مهمترین کیفیت تک است که می توانید به عنوان یک فرد توسعه دهید. عادت خودآموزی با موفقیت در هر حوزه زندگی همراه است. اگر در طول سفر به زندگی رویاهای خود انگیزه بیشتری داشته باشید، پس از پرداخت این موفقیتهای الهام بخش نقل قول کنید. هر یک از این عادت ها، هدف بودن گرا، نتایج محوری، تمرکز گرا، افراد مبتنی بر، سلامت آگاهانه، صادقانه و خود ارضایی می تواند توسعه یابد. شما از کجا هستید و امروز چه به خاطر عادتهایتان. عادت های شما در حال رشد بوده است، بیشتر به طور تصادفی، از زمانی که شما یک نوزاد بودید. امروزه می توانید کنترل کامل بر شکل دادن شخصیت و شخصیت و همه چیزهایی را که در آینده اتفاق می افتد، با تصمیم گیری در حال حاضر، برای پیدا کردن تعاریف عادت هایی که شما را به موفقیت های بزرگ هدایت می کنند و زمانی که شما عادت های خوبی را که توسط دیگر افراد موفق به وجود آورده اید، لذت بردن از موفقیت های مشترک را تجربه خواهید کرد. آینده شما بی حد و حصر خواهد شد. برای تماشای من پخش زنده رویداد فیس بوک: توانایی عادت و یادگیری: چگونه تصمیم بگیریم عادت چه تاثیری بر موفقیت های شما دارد؟ به منظور ایجاد عادت های خاصی که موجب موفقیت می شود تمرین های تمرینی برای بهبود بخشیدن به پذیرش رفتار ناخودآگاه در رفتار جدید کلیک کنید زیر برای یادگیری بیشتر!
  • ۹۷/۰۴/۰۴
  • Ali rahim

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی